Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Eleccions

Eleccions

El proper 24 de novembre tindrà lloc les eleccions a Delegat o Delegada dels i les estudiants de l'EETAC i a representants de curs

ELECCIONS A DELEGAT O DELEGADA DELS I LES ESTUDIANTS DE L'EETAC

24 DE NOVEMBRE DE 2021

El Delegat o Delegada dels i les estudiants de l'EETAC exerceix de portaveu de la Delegació i la màxima representació dels i les estudiants de l'EETAC.

El Delegat o Delegada té les funcions que li assignen els estatuts de la UPC i les funcions següents:

• Convocar i presidir l'Assemblea de representants.
  • Vetllar pel compliment del Reglament de funcionament de la delegació i el bon funcionament d'aquest.
  • Nomenar i destituir el secretari o secretaria i el tresorer o tresorera.
  • Convocar eleccions a delegat o delegada dels estudiants i les estudiantes de l'EETAC

Qui es pot presentar?

Poden presentar una candidatura per a ser Delegat o Delegada dels i les estudiants de l'EETAC els membres de l'Assemblea.

Quan i com he de presentar la candidatura?

El termini per a presentar candidatures comença el 10 de novembre del 2021 i finalitza el 16 de novembre del 2021.

Per a poder presentar la candidatura, s'ha d'emplenar correctament aquest document i enviar-lo per correu electrònic (mitjançant el correu institucional), abans de la data límit, a delegacio.eetac@upc.edu i amb còpia a eetac.secretari@upc.edu

Votació

La votació es realitzarà mitjançant la Seu Electoral Electrònica de la UPC el dia 24 de novembre del 2021 de 10:00h a 12:00h.

Només podran votar els membres de l'Assemblea.

CANDIDATURES PROVISIONALS A DELEGAT O DELEGADA DELS I LES ESTUDIANTS

• ARINA MARCOS, Mikel
  • MIGUEL ICARAN, Maria

* Periode per a presentar reclamacions a les candidatures provisionals: fins el 19 de novembre

CANDIDATURES DEFINITIVES A DELEGAT O DELEGADA DELS I LES ESTUDIANTS

• ARINA MARCOS, Mikel

DELEGAT O DELEGADA DELS I LES ESTUDIANTS

ELECCIONS A REPRESENTANTS DE CURS

24 DE NOVEMBRE DE 2021

Els i les representants de curs exerceixen de portaveus del curs que està representant i és el nexe d'unió entre l'estudiantat i l'Assemblea.

Els i les representants de curs tenen les funcions següents:

• Rebre totes les queixes i problemes que surten en el curs que està representant.
    • Comunicar i traslladar qualsevol aspecte rellevant  o queixa que es produeixi en el seu curs, a l'Assemblea.

Qui es pot presentar?

Poden presentar una candidatura per a ser representant de curs qualsevol persona que estigui matriculada  d'un grau o màster a l'EETAC.

Quan i com he de presentar la candidatura?

Per a poder presentar la candidatura, s'ha d'emplenar correctament aquest document  i enviar-lo per correu electrònic (mitjançant el correu institucional), abans de la data límit, a delegacio.eetac@upc.edu i amb còpia a eetac.secretari@upc.edu

Nombre de representants de curs

Hi ha 5 vacants per a ser representants de curs:

• Representant de Primer i Segon curs d'Enginyeria de Sistemes Aeroespacials (1 representant)
      • Representant de Tercer i Quart curs d'Enginyeria de Sistemes Aeroespacials (1 representant)
      • Representant de Primer i Segon curs d'Enginyeria en Sistemes de Telecomunicació i d'Enginyeria Telemàtica (1 representant)
      • Representant de Tercer i Quart curs d'Enginyeria en Sistemes de Telecomunicació i d'Enginyeria Telemàtica (1 representant)
      • Representant dels Màsters (1 representant)

Votació

Només podran votar els membres de l'Assemblea.

CANDIDATURES PROVISIONALS A REPRESENTANTS DE CURS

CANDIDATURES DEFINITIVES A REPRESENTANTS DE CURS